Specjalny program online

5 kroków do zmiany nawyku podjadania!

KUP PROGRAM W SPECJALNEJ CENIEDOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Czy wiesz, że każdego dnia podejmujesz około 250 decyzji żywieniowych?

Przeciętnie, osoby twierdzą, że stają przed wyborem zaledwie 15 z nich!
Zastanów się przez chwilę, ile razy w ciągu ostatniego czasu rozmyślałaś – zjeść śniadanie w domu czy wyjść do pracy bez niego? W samochodzie czy przy komputerze? Tosty czy croissant?
Za każdym razem stałaś przed wyborem – zjeść czy nie?

Większość tych decyzji pozostaje niewyjaśniona, ale pomyśl przez chwilę – co by było, gdybyś wiedziała, dlaczego jesz, to co jesz i mogła z tego korzystać?

Czym jest podjadanie?

Podjadanie stało się powszechnym problemem, który nie tylko rozregulowuje nasz metabolizm, ale prowadzi również do wzrostu wagi. Podjadanie to niekontrolowane, często nawykowe jedzenie bez uczucia głodu.

Co najczęściej podjadamy?

Wśród podjadanych produktów znajdują się zarówno pokarmy stałe, jak i płynne, te określane jako zdrowie i nie, oraz te, które można zjeść w tzw. biegu np.:

  • jabłko
  • ser
  • kabanos
  • orzechy
  • słodycze
  • czipsy
  • słodzone kawy i herbaty
  • kefir
  • cola itd.

Dlaczego w ogóle podjadamy?

To ile i co jemy, zależy od wielu czynników, które dzieją się wokół nas. Czasami jest to zwyczajna nuda, czasami chęć na małą radość. Wpływają na to między innymi:

  • opakowania
  • zapachy
  • barwy
  • oświetlenie
  • emocje
  • rodzina, przyjaciele czy koleżanka z pracy, która podsuwa Ci kolejne ciastko do kawy.

Wyobraź sobie, że codziennie spożywasz zaledwie dwie śliwki w czekoladzie do kawy. To daje Ci dodatkowo około 176 kcal dziennie. W skali roku zyskujesz aż 64 240 kcal, co prowadzi do wzrostu masy ciała o 9 kg!
Równie dobrze te 9 kilogramów mogłabyś schudnąć codziennie podjadając nieco mniej. Co wolałabyś wybrać?

Zrób zatem pierwszy krok ku świadomemu jedzeniu!

Poznaj program „5 kroków do zmiany nawyku podjadania”.

KUP PROGRAM W SPECJALNEJ CENIE

Po prostu praktyczny

Podczas programu przejdziesz w klarowny sposób przez kompleksowy proces radzenia sobie z podjadaniem, a materiały będziesz mogła wykorzystać wielokrotnie.

Sprawdzone strategie

Każdego dnia nasi specjaliści wesprą Cię specjalnymi ćwiczeniami i dodatkową porcją wiedzy, która umożliwią Ci wprowadzenie w życie konkretnej strategii zmieniającej nawyk podjadania.

5 dni

5 kroków postawisz w 5 dni, aby jak najszybciej uzyskać efekty. Na utrwalenie nowego nawyku potrzeba dodatkowych 21 dni. Tyle dzieli Cię od zyskania wolności od podjadania!

Dla kogo jest program?

PROGRAM JEST DLA CIEBIE IDEALNY JEŻELI:

uwolnić się od wiążącego nawyku podjadania

odzyskać kontrolę nad jedzeniem

wzmocnić siebie i swoje poczucie sukcesu

poprawić swoje samopoczucie

zadbać o swoje zdrowie i sylwetkę ciała

PROGRAM NIE JEST DLA CIEBIE ODPOWIEDNI JEŻELI:

nie chcesz poświęcić sobie więcej uwagi, by poznać siebie i wprowadzić w życie trwałą zmianę

cierpisz na zaburzenia odżywiania lub zaburzenia osobowości – oferowany program nie jest formą terapii

Zobacz program od podszewki

Poznaj etapy programu „5 kroków do zmiany nawyku podjadania”.

0
Zanim zaczniesz – przygotowanie do zmiany

Otrzymasz przygotowany specjalnie dla Ciebie dzienniczek odżywiania. Na tym etapie Twoim zadaniem będzie jego prowadzenie/notowanie. To z pozoru proste narzędzie pomoże Ci w dalszych etapach Twojej drogi ku zmianie.

1
Poznaj siebie – papierowe lustro prawdy

Za pomocą dzienniczka odżywiania przyjrzysz się swoim nawykom. Znajdziesz odpowiedź kiedy i w jakich okolicznościach podjadasz, a także jakie emocje Ci wtedy towarzyszą. Poznasz czym jest reakcja łańcuchowa od bodźca do jedzenia.

2
Nawyk na celowniku – nie wszystko naraz

Dowiesz się czym jest nawyk, jak działa i w czym może pomóc uświadomienie sobie własnych nawyków / Poznasz metodę jak spośród kilku nawyków podjadania wybrać jeden, od którego najlepiej zacząć wprowadzanie zmian. / Określisz swoją wstępną motywację do zmiany / Sprecyzujesz JEDEN nawyk, od którego rozpoczniesz zmianę, aby była to zmiana skuteczna.

3
Kreator strategii – tworzenie gruntu do zmiany

Poznasz nie tylko różne motywy, które skłaniają Cię do podjadania, ale również metody, które ułatwią Ci uwolnienie się od kłopotliwego nawyku. Pamiętaj, to Ty decydujesz co będzie dla Ciebie najlepsze!

4
Nowy nawyk i nowy plan – w drodze do sukcesu

Dowiesz się dlaczego warto wiedzieć nie tylko jakiego starego nawyku już nie chcesz, ale także co chcesz? Tym “czymś” będzie m.in. Twój nowy nawyk, który jest dla Ciebie korzystny i pozytywny. Pomożemy Ci go zdefiniować i podpowiemy jak zaplanować wprowadzanie go do Twojej codzienności.

5
Sakiewka z motywacją – praktyczne wskazówki

Aby ułatwić Ci podróż, jaką jest wprowadzenie nowego nawyku, przygotowaliśmy garść praktycznych, cennych wskazówek. Podpowiemy m.in. jak poradzić sobie z drobnymi potknięciami, jak zwiększać swoją motywację oraz jaką rolę pełnią nagrody i docenianie.